poniedziałek, 23 marca 2015

Mamiya RB67

Janek, Tesia i Stefek Rudzińscy; Folusz, Beskid Niski; Styczeń 2015


Szymon Najder i Pyśka Sawicka; Kępa Potocka, Warszawa, Marzec 2015

Zosia Radziwiłł; Folusz, Beskid Niski; Styczeń 2015

Mateusz Olechowski; Warszawa, Luty 2015

Mateusz Olechowski; Folusz, Beskid Niski; Styczeń 2015
Janek Tomaszewski; Nadkole, jesień 2014
Zosia Radziwiłł; Nadkole, jesień 2014
Patrzący na Bug; jesień 2014
Maciek Kowalczyk; Nadkole, jesień 2014

Zośka Radziwiłł; Beskid Niski, Styczeń 2015










2 komentarze:

  1. Na te zdjęcia trafiłem zupełnie przypadkiem, szukając jakichś przykładów z RB67, bo sam mam ten sprzęt i poza jedną rolką slajdów, zrobioną do tej pory, nie bardzo mam pomysł, jak to bydlę "ugryźć". Nie to żebym nie wiedział, jak się robi zdjęcia. Tu raczej chodzi o pomysł...
    No i to co zobaczyłem powyżej, zainspirowało mnie. Świetne zdjęcia, z charakterem i bardzo klimatyczne. Właściwie słowo "klimatyczne" nie jest tu najodpowiedniejsze, ale myślę, że wiesz o co mi chodzi. Poza tym, bardzo podoba mi się wywołanie. Czyste biele i głębokie czernie, to jest coś, co dziś jest rzadko spotykane w czarno białej fotografii... Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Miałem ostatnio przerwę z Mamiyką, ale niedługo wrzucę nowe zdjęcia. Pozdrawiam

      Usuń